Tik Tok Tik Tok

Thursday, May 1, 2014

Kad Kahwin Pt3

Assalamualaikum...holaaa...pe kabor B2B semua...Harini mood ade baik..semangat nak update blog..hambekkk..sekali bole post sampai 3 ko..hahah... ko mampu??hehe..

Jadi berbalik pada tajuk di atas..kali ni nak tunjuk design kad kahwin aku dulu...haha...dulu taww...setahun yg lepas..adehhh..rasa cam baru je kahwin tau kalau tertengok album kahwin tu...hehehe...rasa macam baru je semalam kahwin..hikss..melampaukan aku???

Jadi tak payah membebel bebanyak moh le tengok ghuper kad kawin aku...

Ni ler ghupernyer Kad Kahwin aku..kita orang mintak di designkan dengan bentuk BUKU SEKOLAH..aku kan cikgu..huhu...pastu kebetulan aku dan suami satu sekolah and satu kelas dulu...so sajer la nak design ala BUKU SEKOLAH kad ni..


Muka depan 

Bahagian dalam

Ni la banner  yg aku tak sempat gantung masa hari kahwin..last2 aku gantung kat bilik makan...frust...
P/S : ade ke yg minat lagi nak buat design kad kahwin ala BUKU SEKOLAH ni..??



No comments:

Post a Comment