Tik Tok Tik Tok

Saturday, April 5, 2014

Baju Nikah Pt3

Assalmualaikum semua...
Lama benor dah tak jenguk blog wedding preparation nih..jangan kata sawang,labah-labah pon tak lalu do...hahah...

So hari ni aku nak cerita pasal baju nikah aku...Baju nikah aku tak sewa..aku tempah dengan wedding planner Kak Zawiah..memang sedap pakai...selesa...pada mata aku cantik la...tak tau la kat mata korang kan??hehe..

Untuk baju nikah..aku sengaja pilih design macam ni..so senang la kalau nak pakai balik pas nikah tu kan?? Takde la membazir..lagi pun ade sentimantel value..hihi..kenangan tuh..

Tapi gambo full puas aku cari-cari takde...huwaaa...ni je la yang paling fulll aku hadooo...
Layan je la yer...amacam santekkk tak baju hakakk???

Heheh...abaikanlah ye badan aku yg bam bam tuh...heheh...Oppss dengan muka yg girang gembira...eksited le katakan ..baru pas nikah ko rase??? Hhahaha...



Senyum sampai ke telingaaaa...
.

No comments:

Post a Comment