Tik Tok Tik Tok

Friday, September 20, 2013

Baju Nikah Pt2

Salam semua..

Hari ni aku nak update and review pasal Baju Nikah aku..so kira ni Part 2 la yer...hahaha..poyo  ada part by part lak ek...

So macam yang korang tau...Aku dah terbeli kain untuk dibuat baju nikah kat Jakel...so aku pun merata la cari tailor yang sesuai untuk aku hantar kain yang bagi aku agak mahal la harga nya ni...huhuhu..baru RM280 ko dah kata mahal??orang beli kain ribu ribu tak heran kan??? Tu orang..huhu...Bagi aku ni pun dah mahal...tak kan la aku nak hantar kat aso depan pasar tu kan??kang dia bikin Ceongsam baju nikah aku tu tak ke naya uollsss????hahahaha...

ok la...Berbalik pada kisah kain tu...aku pun decide nak hantar kain tu pada My Wedding Planner Kak Zawiah ...Untuk pengetahuan korang aku terjumpa akak sweet ni kat Facebook ...dia memang ade butik pengantin kat Kajang...kebetulan dia pernah uruskan majlis kahwin kawan baik suami aku..so aku pun cam percaya la kat dia..heheh...tapi memang dia ok sangat...friendly..takde la kerekkkkk macam sesetengah mak andam or owner butik yang lain...(Ade okey mak andam yang kerekkk..aku pernah kena...baru tanya kat FB...msg je kot tapi jawab macam haremmmmmm...) so bye bye la...cari la Mak Andam lain yer...jangan berani berani amik risiko dengan Mak Andam kerekkkk i tak pasal pasal majlis Big day korang jadi Nightmareee.....hisshhh simpang...+_+

So bincang punya bincang...Akak Zawiah ni bagi lah harga yang berpatutan untuk baju nikah + vail(selandang) + baju melayu suami aku...total semua RM500..kira ok la kan...baju pun cantik..memang puas hati la...standard butik ko...hahaha...;)

Nanti ade masa dan internet aku okey aku update and review pasal Kak Zawiah dan butik nyer...
DAn jugak aku upload gambar gambar baju nikah aku...internet sengal..tak boleh upload...sengal!!!!



No comments:

Post a Comment