Tik Tok Tik Tok

Thursday, May 1, 2014

Misi Mencari Kanopi atau Khemah Perkahwinan

Salam semua...
Kali ni aku nak cerita pasal kanopi or khemah untuk majlis perkahwinan...
Ni pun antara benda penting ye yg perlu B2B fikirkan...Ye lah..macam aku majlis buat dekat rumah..kalau buat dalam dewan tak payah ler sesusah cari khemah ye dok...hahah...

Untuk kanopi ni aku telah lama 'jatuh hati' pada satu company ni...aku suka sangat dengan servis dan arrangement table dia...siap guna fresh flowers...which means i likeeeeeee it sooo much..hahaha..

Since company ni pernah berurusan semasa my cousin wedding..so amatla senang untuk aku berurusan dengan mereka...

Company ni namanyer Melor Enterprise...lokasinya di Batu 8 Sijangkang...heheh..jauhkan..tapi memang berbaloi baloi...

Aku suka sebab setiap meja ade fresh flowers..termasukla meja untuk makan beradap n meja potong kek...Dan yg paling buat aku teruja ialah tema warna untuk  majlis aku ade..hahah...sangat cantik...

Selalu area rumah aku ni kalau orang kahwin asyik2 pilih color putih or cream dan di matchingkan dengan others color..Contoh cream dengan merah..cream kuning la...errkk..macam oldskoll sangat..hahaha...

Tapi aku nak 'lari' sikit dari kebiasaan...aku pilih warna Purple n Pink...haaaa....berani gilos...sampai my mom risau...katanya 'tak pernah dibuat orang'...huhu..tak pernah la aku nak buat...Kata STAFF Melor yang sangat peramah tu...'Kalau adik berani cuba la...' so aku memang berani..hihi..decide nak warna tu juga...

Alhamdulillah...masa dorang datang pasang..memang rezeki aku..dapat khemah baru..arabian yer..memang putih cantik la khemahnyer..so bila kena pulak dengan warna purple and pink tuh memang naik..meriah..berseri seri..sukeeeee....

Pelamin aku pulak memang aku request nak putih...
Design simple n sweet...alhamdulillah apa yang aku nak dan impikan tercapai pada majlis tu...
So..meh la layan gambar sekitar majlis yer...
Dari depan 
Bahagian dalam
Sila tengok kanopi yer...abaikan kami..hihi

Meja makan beradab

P/S : Dalam gambar tak berapa nampak warna Purple...jadik Pink pulok...hehehe..lawa tak khemah kitaaa?????



No comments:

Post a Comment