Tik Tok Tik Tok

Sunday, August 12, 2012

Inspirasi Baju Nikah Idaman Hati


Salam semua...
Amacam tadi.. tengok tak aksi Dato Lee Chong Wei dengan Lin Dan merebut pingat Emas kat sukan Olimpik London..huhu..boleh sakit jantung dibuatnyer...Sengit sangat perlawanan dorang...Tapi kita terpaksa akur di tempat kedua dengan membawa pulang pingat Perak pertama untuk MALAYSIA...Tahniah Dato///

Hehe..sudah-sudah la ye pasal Olimpik..ni nak share dengan b2b semua tentang design baju nikah yang menjadi idaman hati...huhu..hati je yang lebih...badan tak gak selim-selim.Camner nak pakai nanti...huwaaa...

Ekceli aku suka design yang simple,nice & sweet..serta cocok dgn badan aku yang agak gebu-gebu manja gituuw...hahah...ngaku je la yang kau tu GEMUK kan...Opkos la nak design yang boleh menampakkan aku selim sedikit dan tinggi nanti...tapi idok la selim seperti Liyana Jasmay...tak tercapai akal kuuuu....hahah...entah bila la bole sekurus dan seselim dia??...*jeles* k...

So, berbalik pada baju nikah aku nanti aku maybe nak menggunakan kain jenis satin dan lace...huhu..kaler belum decide lagi..kena gi belek-belek kat Jakel next week...

Huhu..moh le kita tengok design-design yang berjaya menambat hati aku...hati korang aku tak tau la kan...hahah...Bak kata Tongga 'ade aku tecah'???hihi...Jom tengokk...
cantikkk gak kan...sebab ade bustline blh nampak tinggi

sumber dari pakcik GooGLe


sumber dari pakcik GooGle



P/S: kena belek badan la pulokkk kalau nak pakai kebaya nanti...

No comments:

Post a Comment