Tik Tok Tik Tok

Sunday, August 12, 2012

Baju Nikah Pt1

Salam semua...
Alhamdulillah...kelmarin dah dapat beli kain untuk baju nikah...Yippeeee...lega sikit...tapi x lega sgt sebab still tak hantar ke tailor untuk dijahit kan..Pening lak pikir nak hantar kat mana...huhu..takut pun ade..takut kalau-kalau kain tu rosak..huhu..aku pilih satin & lace untuk baju nikah nanti...Kaler??? Bio la rasieeee..heheh...Design mungkin aku akan buat kurung moden je kot...Malas nak buat dress or baju yang fancy2..nanti tak tau bila nak pakai...huhu...atleast kalau aku buat kurung moden,next time still bole pakai lagi ..since material & design aku pilih tu tak berapa heavy or glamourosss..heheh...Aku beli kain ni kat Jakel Shah Alam je...masa tu ade sale..dapat sekali 4 meter setengah baju untuk buat baju Enchek Tunang...jimat-jimat...sekarang tinggal nak cari & servey kedai untuk jahit baju tu je...kat mana ek yang ok??Ade suggestion tak..hurrmmmm...tunggu la part2 yer...

P/S:semoga segala-galanya berjalan dengan lancar nanti..Insya Allah...Aamiin...

No comments:

Post a Comment