Tik Tok Tik Tok

Wednesday, October 24, 2012

Idea Untuk Guest Book

Salam semua..fuhh..lama giler tak update kat blog ni...sama la gak untuk blog yang lagi satu tuh...adeh...sibuk..sibuk..sibuk..sibuk & sibuk sajeeeee....terkejar sana sini...Dengan keje lagi..dengan prep untuk wedding lagi..Omakkkk aiiii...bila pikir2 balik bole jadi gilerr..heheh..tapi tu la ni semua akan jadi kenangan..InsyaAllah kenangan yang sangat manis untuk dikenang nanti...so im HAPPY...happy..happy jugak...banyak lagi persiapan yang belum siap...heheh...

Kali ni nak share tentang Guest Book...'Huh pe Guest Book tuh??haaa..tu la impression pertama from my mom bila aku ketengahkan idea nak buat GB ni..hehe...Okey,meh aku terangkan sikit ape itu Guest Book nih...Guest Book ni adalah buku untuk tetamu or kawan-kawan dan sedara mara menconteng menulis ucapan yang sweet & lovely untuk kita masa majlis kawen kita nanti...Penting sangat ke???Hurm,aceli tak penting sgt pun,tapi bagi aku yang suka mementingkan 'memory value" & tanda kenang-kenangan maka akan aku wujudkan juga la Guest Book ni di hari bahagia aku nanti..heheh...so kat bawah ni ade la beberapa contoh idea yang aku rasa cam sweet & cantik untuk aku kongsikan kat sini...mana tau kot2 ade lak yang berkenan kan..hehe..terpulangla nak beli or nak buat sendiri..pepandai la korang Google yerr..hiksss...:)
romantikkan??
kreatif kan?? ade quilling lagi...:)
ni cop guna jari pun boleeee...
wat dlm pasu & gantung-gantung....<3
simple & sweet kan??

P/S : Lepas 20 or 30 tahun nanti mesti syok selak2 baca GB ni dgn anak cucu kan...hahahah..:)




No comments:

Post a Comment