Tik Tok Tik Tok

Saturday, October 27, 2012

Bila Nak KURUS Ni????

Salam semua....

Insya Allah...kurang lebih sebulan je lagi Majlis Kahwin aku...Kalau nak ikut stress dah tak terlayan,nervous jgn cakap la...yang makin menambah susah hati aku sekarang ni berat badan yang susah sgt nak turun..macam YOYO..kejap NAIK..kejap TURUN...pening pale...nak kata makan banyak tak jugak...makan sikit je..tapi nape la susah sgt nak turun berat ni..lemak-lemak kat badan ni macam sayang sgt je kat aku..tak mo kurang-kurang..tapi aku memang mengaku aku MALAS exercise..maybe itu la salah satu faktor kenapa berat aku susah nak turun walaupun tak makan banyak kan?? Tapi sempat ke nak KURUS bukan kurus melidi sikit je sebelum majlis aku nanti..huwaaa..streessssssseeeeedddd!!!!!!!! Korang ade ke cara yang cepat & berkesan untuk bagi cepat kurus nih???? Sekarang tengah cuba DIET ATKINS..ni la sumber rujukan aku sekarang..ATKINS-Diet Cara Paling Berkesan ..tak tau bole menjadi ke tak...mintak mintak la bole turun sikit...:(


P/S : Nampak tak muka SMILEY yg STRESS tuh...sama la situasi ku sekarang...

No comments:

Post a Comment