Tik Tok Tik Tok

Sunday, August 5, 2012

Selamat datang Ke Blog Kahwin Saya!!!!!

Assalamualaikum...Tujuan aku mewujudkan blog ni ada la kerana nak berkongsi dengan semua b2b tentang persedian dan persiapan menjelang hari bersejarah aku...Pejam celik ..pejam celik tak sampai lagi 3 bulan je majlis aku...Nervous gilerr okeh...Persiapan satu ape pun tak buat lagi...huwaaaaa...boleh camtuh????Tak tau nak mula dari mana..so godek punyer godek B2B yang lain nyer blog semuanya dah siap wat cheklist...aku???Tukang baca je la...alalalala...ape pun tak bole kan?? Cam tak nak kawen je kan.??..heheh...


Tarikh untuk perkahwinan kami telah pun dipilih dan dipersetujui oleh kedua-dua belah pihak...Jadikkk tarikhhh nyerrr..jeng..jeng...jeng...(poyo je kan??haha..) 8 & 9 Disember 2012 iaitu jatuh (xmo la jatuh..huhu) pada hari Sabtu ( Nikah) & Ahad (Bersanding)...Save The Date ye...hehe...ini adalah kenduri belah aku..Di mana lokasi nya adalah di rumah aku sendirikkk...Puchong la mana lagi...Belah lelaki,insya allah 23 Disember 2012 yang akan berlangsung di Batu Pahat,Johor..


Jadi diharapkan semua akan berjalan dengan lancar dan selamat nanti....Korang semua doa-doakan la yang terbaik buat aku dan dia...Aamiin....






p/s :nak buat Checklist..nak buat Cheklist.....:(





No comments:

Post a Comment